Sanatate

Combate insomnia cu remediile naturale

insomnia

De cele mai multe ori problemele de zi cu zi, grijile, stresul sau caldura noptilor de vara te pot aduce in situatia de a suferi de tulburari ale somnului. Trebuie sa stii ca anumite alimente si plante te pot ajuta sa-ti recuperezi orele de odihna pierdute.

Simptomele insomniei

  1. Principalul simptom al persoanelor care sufera de insomnie este desigur tulburarea de somn;
  2. Dificultatea de a adormi;
  3. Trezirile nocturne din cauza carora somnul este intrerupt si, persoana poate adormi greu din nou;
  4. Somnul agitat si neodihnitor din cauza trezirilor frecvete in timpul noptii;
  5. Oboseala permanenta;
  6. Dificultati de concentrare;
  7. Starile de iritabilitate, anxietate, depresie;
  8. Migrenele pot fi atat simptome cat si efecte ale insomniei.

Consuma banane

Introdu mai multe banane in gustarile de peste zi. Sunt bogate in magnezi si potasiu care relaxeaza muschii si te ajuta sa adormi mai usor. Iti regleaza tensiunea arteriala si reduce riscul de a face hipertensiune sau un atac de cord. Plusul de vitamina B6 provenit din banane te va feri de insomnie, dar si senzatia de iritabilitate pe care o resimti a doua zi dupa o noapte nedormita.

Salata verde

Acest aliment te elibereaza de stres, iti asigura aportul zilnic de vitamine A, B, C, D si E, dar si minerale, cum sunt calciul, magneziul, zincul, potasiul si fosforul. Datorita acestor componenti, salata verde este cea mai buna alegere alimentara pentru eliminarea stresului sau hiperexcitabilitatii si te ajuta sa ai un somn linistit.

Ceaiurile

Un ceai pe care il poti face in casa cunoscut pentru proprietatile lui sedative contine o lingurita si jumatate de radacina de valeriana, una de sovarv si doua de hamei. Infuzia scade excitabilitatea si calmeaza sistemul nervos.

Smochinele

Desii uneori sunt greu de gasit, smochinele ar trebui sa se regaseasca in alimentatia noastra. Au un continut ridicat de magneziu, cunoscut ca un mineral antistres, calciu si potasiu., Smochinele au avantajul de a normaliza ritmul cardiac si de a combate insomnia.

Uleiul de levantica

Pentru a prepara o baie cu cu ulei de levantica adauga 10 picaturi de ulei esential de levantica in apa de baie. Pe langa parfumul imbietos si relaxant, acest ulei este si un tonic foarte bun pentru sistemul nervos.

Distribuie
 

Write A Comment

Scroll Up