Dieta

5 alimente care ar trebui incluse in dieta

5 alimente care ar trebui incluse in dieta

5 alimente pe care fiecare femeie ar trebui sa le includa in dieta ei

Desi este imperativ sa mancati o dieta sanatoasa si bine echilibrata, exista anumite alimente pe care fiecare femeie ar trebui sa le includa in dieta ei – alimente care sunt excelente nu numai pentru sanatatea generala, ci si cele care va pot proteja de o serie de afectiuni.

Spanac
Poate ca nu este cel mai tentant lucru de mancat, dar spanacul are atat de multe minerale si vitamine asortate, incat sa nu-l mananci ar fi o mare greseala. Ambalat cu magneziu, despre care se spune ca scade simptomele sindromului premenstrual, spanacul are, de asemenea, o buna sanatate a oaselor, tine sub control glicemia si scade riscul unui atac de astm.

Seminte de in
Cu doze generoase de acizi grasi omega-3, semintele de in sunt excelente pentru inima si nivelul zaharului din sange. Cu proprietati antiinflamatoare puternice, consumul zilnic de seminte de in va fi excelent pentru sanatatea dumneavoastra. In afara de aceasta, semintele cu aspect inofensiv sunt, de asemenea, bune la reducerea episoadelor de sindrom de colon iritabil.

Afine
In afara de faptul ca sunt gustoase, merisoarele va pot proteja de fapt de bolile de inima si de cariile dentare si, intr-o anumita masura, de infectiile tractului urinar. Asta pentru ca acestea sunt ambalate cu fitonutrienti, iar proprietatile lor antioxidante si antiinflamatorii va protejeaza de o serie de afectiuni.

Rosii

In timp ce rosiile sunt un element de baza in majoritatea caselor din India, multi oameni subestimeaza puterea acestui fruct. Continand licopen, un pigment, un numar din ce in ce mai mare de studii afirma ca rosiile reduc aparitia cancerului de san si a bolilor de inima. De asemenea, imbunatatesc sanatatea oaselor si ajuta la scaderea colesterolului.

Ovaz

Pe langa faptul ca este bun pentru inima ta, imbunatateste digestia si tine sub control tensiunea arteriala, ovazul ajuta si la prevenirea schimbarilor de dispozitie asociate cu sindromul premenstrual. Incarcate in fibre dietetice, ovazul poate, de asemenea, sa scada colesterolul si sa-ti mentina tractul gastro-intestinal fara probleme.

Distribuie
 

Write A Comment

Scroll Up