Diverse

Optimizarea motoarelor de căutare (SEO): ce este, cum funcționează și cum se face

Doriți să aflați totul despre SEO? Înainte de a vă învăța cum funcționează și cum să o faceți, să trecem mai întâi la definiția SEO și apoi ne vom scufunda în modul în care funcționează SEO.

Ce este  optimizarea SEO?

SEO reprezintă optimizarea motoarelor de căutare. SEO este procesul de a lua măsuri pentru a ajuta un site web sau o parte a conținutului să se claseze mai sus pe Google.

Diferența cheie între SEO și publicitatea plătită este că SEO implică clasare „organică”, ceea ce înseamnă că nu plătești pentru a fi în acel spațiu. Pentru a-l simplifica, optimizarea motoarelor de căutare înseamnă preluarea unui conținut online și optimizarea acestuia, astfel încât motoarele de căutare precum Google să îl afișeze în partea de sus a paginii atunci când cineva caută ceva.â

Uită-te în acest fel. Când cineva tastează „lasagna vegană” în Google, probabil caută o rețetă, ingrediente și instrucțiuni despre cum să o faci. Dacă ai scrie un articol despre prepararea lasagne vegane, ai vrea ca oamenii să-ți găsească rețeta. Pentru ca oricine să o găsească, trebuie să vă poziționați mai presus de toate celelalte site-uri web cu rețete pentru lasagna vegană. Nu este ușor, dar asta înseamnă marketingul SEO.

Să o descompunem și mai mult: majoritatea căutărilor online încep cu un motor de căutare precum Google. De fapt, 75% dintre aceste căutări încep pe Google.

Probabil că ați mai auzit-o înainte: „Conținutul este rege”. Bill Gates a făcut această predicție în 1996 și este la fel de adevărat ca și astăzi.

De ce?

Pentru că un utilizator Google este fericit când găsește rezultatul care îi satisface nevoile în cel mai bun mod.

Când Google „tiramisu original”, Google își pune toată energia în a vă oferi ceea ce Google crede că este cea mai bună rețetă pentru tiramisu Italian  (care necesită puțin timp și folosește puține ingrediente) pe întregul web.

Nu caută doar cea mai rapidă rețetă, ci doar cea mai ușoară rețetă sau aruncă o grămadă de magazine online pentru cine înghețate. Încearcă să vă ofere exact ceea ce ați cerut. Google încearcă întotdeauna să ofere cea mai bună experiență posibilă, îndreptându-vă către cel mai mare conținut pe care îl poate găsi.

Aceasta înseamnă că treaba dvs. numărul unu pentru a vă descurca bine cu SEO este să produceți conținut excelent.

Concurența este acerbă. Site-urile se clasează pe pagina unu chiar acum pentru acel cuvânt cheie. Aceste site-uri sunt acolo de ceva vreme, au o reputație puternică și Google știe că oferă informații de calitate. Așa au câștigat locul. Nu ați câștigat încrederea Google încă și ar fi nevoie de mult pentru a depăși concurenții.

O arhitectură bună a site-ului web duce la o experiență excelentă pentru utilizator, care este importantă pentru marketingul SEO. Se concentrează pe lucruri precum timpi de încărcare rapidă, o conexiune sigură și un design compatibil cu dispozitivele mobile.

Uneori, cea mai respectată persoană din cameră este cea mai în vârstă, nu? Același lucru este valabil și pentru internet. Dacă un site web există de ceva vreme, produce conținut consistent și face acest lucru într-un mod plăcut motoarelor de căutare, acesta se va clasa mai bine decât un site nou, indiferent de ce.

Marketingul SEO și marketingul pe rețelele de socializare merg mână în mână, deoarece scopul este să îi spui Google cât de grozav ești. Dacă oamenii vă împărtășesc conținutul și răspândesc acoperirea, ce spune asta Google?

A avea cuvintele cheie potrivite pe site-ul dvs. web este principalul mod în care Google își dă seama despre ce este site-ul. Asigurați-vă că nu le forțați acolo unde nu aparțin și amintiți-vă că crearea de conținut de calitate este cel mai important mai presus de toate.

Etichetele de titlu , meta descrierile, textul alternativ și antetele sunt piese importante ale puzzle-ului de marketing SEO. Le veți folosi pentru a spune Google mai multe despre conținutul dvs. și despre ce se pot aștepta cititorii atunci când ajung pe site-ul dvs.

Arhitectura site-ului dvs. se concentrează pe designul și funcționalitatea acestuia. Dacă utilizatorii nu pot naviga cu ușurință pe site, acesta se încarcă prea lent și anumite elemente sunt greu de accesat, va fi mai dificil pentru Google să navigheze și pe site.

Cât costă SEO?

Costul SEO depinde. Puteți angaja un profesionist, o agenție care să se ocupe de SEO – SICMEDIA.RO este o companie cu vechime pe creare site web  şi optimizare SEO de încredere. Echipa formată din tineri profesionişti a adus SEO şi campaniile de promovare a afacerilor online la alt nivel.

 

Distribuie