Bucureștiul este cel mai aglomerat și grăbit oraș din România. Pe străzile lui trec în fiecare zi numeroase autoutilitare cu mobila și bunurile celor care se mută în alt cartier, în alt sector sau în localitățile limitrofe, din zona metropolitană. Pentru a nu se pierde în tot acest furnicar, oricine dorește să beneficieze de servicii bune de mutări mobilă București are la dispoziție un formular de contact.
Unii bucureșteni care își mută locuința își doresc să plătească pentru a fi ajutați așa cum au nevoie, conform particularităților privind mobila lor, bunurile lor și locuințele cu pricina. Deși fiecare persoană este unică și are preferințe unice, acestea se pot încadra măcar în categorii. În acest sens, și situațiile în care se pot regăsi firmele care se ocupă cu mutări mobilă în București pot fi grupate.
S-a ajuns astfel la conceperea și implementarea unui formular de contact, prezent în secțiunea aferentă din site-urile de prezentare ale firmelor de profil. Din ce în ce mai multe firme de mutări de mobilă din București își pregătesc formulare rugând vizitatorii să le completeze. Ce conține un astfel de formular? Să luăm un exemplu.
Nume și prenume, e-mail și număr de telefon
Sunt date de contact solicitate și oferite fără să se stea pe gânduri cu multe alte ocazii și în scopuri mult mai puțin importante decât obținerea de servicii de mutări. Sunt unele lucruri care se pot discuta telefonic, însă documente precum contract sau poliță de asigurare pot fi transmise prin e-mail.
Alegeți serviciul
O firmă de mutări cu adevărat profesionistă este capabilă să ofere servicii complementare celui strict legat de transportul mobilierului de la locuința care se părăsește la cea de destinație. Astfel, prezența în ofertă a serviciilor de depozitare, debarasare sau montaj mobilă arată că firma respectivă e asumată în acest segment de activitate și pune clientul în centrul preocupărilor sale.
Data mutării
În funcție de slotul liber al firmei, dar și în funcție de necesitățile clienților, se ajunge la prestarea serviciului la data stabilită probabil încă din formular. Echipele de mutări mobilă București acoperă pe cât posibil preferințele clienților, gestionând programul de lucru și parcul auto cu flexibilitate.
Punct de plecare/sosire, etaj plecare/sosire
Acestea sunt coordonate care oferă firmei un indiciu mai apropiat de realitate referitor la resursele care trebuie alocate, fie ele umane sau de altă natură. Câți hamali trebuie alocați proiectului? Cu ce autospecială de transport trebuie să plece spre client? Răspunsurile devin evidente încă din formular.
Lift plecare/sosire, scări plecare/sosire
Compania prestatoare va trebui să calculeze o estimare de cost al mutării. Absența liftului înseamnă muncă fizică mai multă și durată mai mare de manipulare a mobilierului din casă și până la dubă, apoi din dubă și până la noua locuință.
Sunt informații scurte și simple care ajută enorm. Tot aici putem încadra și câmpurile Câte lucruri se cară pe scări. Locuri de parcare disponibile din formular.
Aveți nevoie de servicii de montare/demontare?
Acest câmp se referă la nevoia de a demonta mobila din casă pentru a putea fi scoasă (dacă acel corp de mobililier este voluminos) sau pentru a putea fi cărată (dacă acel corp de mobilier e foarte greu). Un simplu Da sau Nu va lămuri atât de multe lucruri la firma prestatoare!
Ce obiecte se mută? Încărcați câteva imagini
În ziua de azi, a face câteva fotografii cu telefonul mobil câtorva obiecte din casă este la îndemâna oricui. Pentru prestatorii de mutări mobilă București, respectivele obiecte sunt total necunoscute; hamalii pot afla și prin imagini despre ce este vorba și se pot pregăti mai bine.
Formularul de contact analizat în acest text se regăsește pe site-ul Mutari-bucuresti.ro. În doar câteva minute, cei interesați de serviciile lor de mutări, relocări și depozitări mobilă transmit informații care fac mutarea mult mai ușoară și rapidă. Este un lucru convenabil pentru ambele părți.